Sosyal Medya

SPOR

M.Başarkşehir'i Hakemler Kurtardı!

Ç.Rizespor'un ilk yarıda net penaltısını vermeyen hakemler maçın sonlarına doğru bir operasyon yaparak M.Başakşehir'i kurtardı!

Ligin zirvesinde yer alan Medipol Başakşehir sahasında Çaykur Rizespor'a 1-1 berabere kaldı. 
 
3. İstanbul Başakşehir Fatih Terim Stadı'nda oynanan mücadelenin 62. dakikasında konuk ekip Vedat Muriqi ile öne geçti. Maçın sonucunu belirleyen golü 90+6'da penaltıdan Visca attı. 
 
Bu sonuçla 62 puana ulaşan M. Başakşehir ile Galatasaray arasındaki fark 3 puanda kaldı. Çaykur Rizespor ise puanını 38'e yükseltti. 

11 Yorum

  1. adalet mi ?

    Nisan 24, 2019 Çarşamba 22:12

    "Cevdet" kardeşim ; eski bir oyuncu olarak seni anlıyor üzüntünü de paylaşıyorum.TFF tamamen yandaş oldu.Özerk olmasına rağmen.TRT spor kanalı dediğin yandaş kanalı oldu.İktidarın emrinde.Hangi adaletten bahsediyorsun Memlekette adalet mi kaldı ? Adalet yerlerde sürünüyor.

  2. O Kadar...

    Nisan 24, 2019 Çarşamba 12:35

    Şimal efendi !!! Rizesporun ilk 4 değil şampiyon olmasını isteriz herşeyden önce. Eğer yaptığım yorumlarla ilgili yorum yapacaksanız ; önce yazdıklarımı anlayana kadar okumanızı tavsiye ederim. Bu anlama işi bir defada olabileceği gibi kişiden kişiye değişmekle beraber 3 beş kez de olabilir. Artık sana hangisi uygunsa

  3. ilk 5 mi ?

    Nisan 23, 2019 Salı 21:02

    Rizespor'un 5.sırada bitirmesi bir anlam ifade etmez. 4. sırada bitirmeli ki Avrupa kupalarına katılabilsin. Buda imkansız gibi. fark 12 puan. Seneye bakalım.

  4. şimal

    Nisan 23, 2019 Salı 12:50

    " o kadar" efendi !!!Rizespor'u bu sayfadan takip edenler bilirbilir. Rizespor'un performansının artmaya başladığı 2 devrenin başlarında şu analizi yapmıştım: "Okan hocanın " hedefimiz üst sıralara tırmanmak ve ligde kalmak" sözü üzerine " Evet ama yetmez. Rizespor'u Avrupa kupalarına taşımanızı bekliyoruzé demiştim.İlerleyen haftalarda Okan hoca hedefimizi değiştirdik ilk 5 e girmeyi hedefliyoruz demeye başladı. Ön görümüz dikkate alınmış şartlarda zaten bunu gerektiriyordu. Eleştirilerden korkanlar hiç yorum yapmayacaklar susacaklar. Oz aman hiç yanlış yapmamış olurlar değil mi ?

  5. cevdet

    Nisan 22, 2019 Pazartesi 17:13

    üzülerek seyrediyorum. MHK başkanı değişti ancak VAR üzerinden operasyonlara devam ediliyor. trt spor kanalı eskiden tarafsız yayın yapardı. ne diyorlar adalet herkese lazım. doğruyu söyler doğru bilirim. memleket ikizdere.

  6. sultan

    Nisan 22, 2019 Pazartesi 17:00

    3 maçtır makemler rizeyi yedi bitirdi..ellerinden gelse takımı düşürecekler ama yemedi..

  7. O Kadar...

    Nisan 22, 2019 Pazartesi 12:47

    Evet doğru hocanın fikri. Zaten fikrin bana ait olduğunu söylemedim. Hocanın ortaya koyduğu hedefe olan inancımı ortaya koydum. Önemli olan da bir hedef etrafında kenetlenebilmek değil mi ? Sende bir zahmet beni eleştirmeyi bırak da eleştirmekten başka ne yapabildiğini göster. O zaman anlarız senin bir fikir Sahibi olup olmadığını ...

  8. fipek53

    Nisan 22, 2019 Pazartesi 12:34

    Rizesporumuzun bu hakemlesrden çektği nedir.Her maçta yapıyorlar.Yetkililer artıkmasaya yuımruğu veurmalı özellikle var masasına bu ayıp karşısında yüzleride kızarmıyor.Bizi kim şampiyon olacak ilgilendirmez.Demekki rizesporun 5.önlemek için her şey yapılıyor.Hadi TFF sıkıysa bu maçı işptal edin de görelim.UTANMAZ SKILMAZ ARLANMAZLAR.

  9. adil hakem mi dediniz?

    Nisan 21, 2019 Pazar 22:19

    Rizespor'un bu sezon oynadığı en iyi 3. maçıydı.Başakşehirsporun Şampiyon olmasına çoktan karar verilmiş. Medya, TFF, devletin kimi ileri gelenleri. Herşeye rağmen şampiyon yapılacak. Gerisi teferruattır.Yenilmediğimize şükrediyorum. Herşeyi ele geçirmişler.Bunlardan herşey umulur.

  10. şampiyon

    Nisan 21, 2019 Pazar 22:05

    İlk 5 de olacağız diyorsun ama, bu senin fikrin değil ki.Hocanın söylediğini taklit ediyorsun. Sen daha parlak fikirler ortaya atki, takım şampiyon olsun değil mi ?.

  11. O Kadar...

    Nisan 21, 2019 Pazar 18:59

    Rizespor’un hızını kesemeyeceksiniz. İlk 5 te olacağız

* İşaretli tüm alanları doldurunuz.