Sosyal Medya

KARADENİZ

Hayati Yazıcı Çayeli adayı için konuştu: Pire için...

 
'Ak Parti Çayeli İlçe Başkanlığı tarafından düzenlenen aday tanıtım programında konuşan Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Rize Milletvekili Hayati Yazıcı Cumhur İttifakı konusunda yaptığı açıklamada şunları söyledi;
 
Çayeli’nde sakın fanteziye gitmeyin. İşte böyle söyleyenler var duyuyorum. İttifakı partisi ha buna ver ha ona ver. Öyle bir şey yok. Ha bu ha bu yok. Ak partinin adayı varsa Ak partililer adaylarına oy verecektir. Yanlış yaptıktan sonra her hangi sorunu çözmek için bizim yanımıza gelmeyin. Seçilecek başkanın, hükûmetle aynı çalışma stiline sahip olması hizmetlerin kalitesi ve gerçekleşmesi açısından çok önemlidir. Adaylık sürecinden memnun olmayanlar olabilir. Pire için yorgan yakılmaz. Ak Parti adayımıza en güçlü şekilde destek olun. En yüksek oy alabilmesi için çalışın.

21 Yorum

  1. Son_laz

    Mart 10, 2019 Pazar 10:03

    2001 den beri size oy verdikte ne oldu neyaptınız cayeline . Çıkmışsın tehditle oy istiyorsun size oy falan yok başka kapıya

  2. vermehteriii

    Mart 08, 2019 Cuma 12:37

    tehditle oy istiyosun ne faydan var çayeli`ne HDP`den veya hatay belediye başkanından ne farkın kaldı yazık sana ve seni dinliyene .

  3. MİLLİ İRADE

    Mart 08, 2019 Cuma 10:01

    Çayeli nin hangi sorununu bu güne kadar hallettiniz sayın bakan? bundan sonra yanımıza gelmeyin diyorsunuz.(eğer kendi adayınız seçilmezse) her seçim öncesi adaylarınız bol keseden vaatlerini sıralıyor.seçim geçince unutuluyor. dağları ve denizleri aşıp ülkemize gelen doğalgaz ı 10 yıldır Rize den Çayeli ne getiremediniz.Her seçim öncesi yeni yerine taşıyacağız dediğiniz otogar halen yerinde.dolduracağız planları hazır dediğiniz liman içi ne oldu?Ya trafik sorunu?çözmek için ne yaptı belediye başkanlarınız?15 yılda ne kadar inşaat ruhsatı verdi başkanlarınız?bu inşaatların kaç tanesinden otopark yapması isten di? Bu yorum harika.

  4. Senozli

    Mart 08, 2019 Cuma 07:22

    hiç yakışmadı, hani memleket sevdası, demek sen çayelini tutmuyorsun

  5. Vatandaş

    Mart 08, 2019 Cuma 03:11

    Bunca zaman size destek olduk daha önce 2 defa belediyeyi yönetememiş paralarını bitirmiş kişiyi yine aday ettiniz. Bunda ki amaç nedir? Yazıklar olsun koskoca insanlara düşüncelerine saygı duymayıp da böyle laflar etmek!

  6. Reis

    Mart 07, 2019 Perşembe 22:16

    Mhp nin neresi yanlış. Yanlış yaptıktan sonra gelmeyin diyorsun. Yakışıyormu sayın bakan.astım kestimle olmaz bu iş. Ayıp bee.

  7. Mapavrili

    Mart 07, 2019 Perşembe 18:46

    Her şeyin bır bedeli var biz cumhura sahip çıkarız sana deyil senoz dersine çimentosuz yer kalmadı mezarlarunuzida beton dökün allah görüyor slametle kalın

  8. Fantazi

    Mart 07, 2019 Perşembe 16:20

    Sen rahat ol bakanım FANTAZİ bizim işimiz.

  9. Rizeli53

    Mart 07, 2019 Perşembe 15:04

    Neden herkesin dili sivri. Siz de mi siyasetçisiniz. Biraz yumuşak huylu olalım. Biz vatandaşız. Siyasetçi değil. Eksik görülen çözmek veya bildirmek o kadar kolay ki bu zamanda. Ama herkes başkaları el atsın istiyor.

  10. Çayeli

    Mart 07, 2019 Perşembe 14:53

    Sizden gelen hayır gelmez olsun yüzsüzler Çayeli halkı gereken cevabı verecektir inşallah

  11. Ahmet kaptan

    Mart 07, 2019 Perşembe 14:42

    BU HAREKET EN AZ 1000 OY KAYBETTTİRİR

  12. osman kart

    Mart 07, 2019 Perşembe 14:06

    Size oy vermezsek açmı kalacağız, yazık hayati bey hayatının yanlışını yaptı

  13. Hasan avcı

    Mart 07, 2019 Perşembe 14:06

    Bu millet size bir ders verecek ve dünyanın kaç bucak olduğunuzu göreceksiniz, yıllardır bakansınız çayeline bir tane çiviniz yok

  14. mapavri

    Mart 07, 2019 Perşembe 14:04

    bizden olmayana su yok anlamınamı geliyo...bişey olursa bizim yanımıza gelmeyin..bu anlayışla seçimi alırsınız durmak yok yol bitti bu seçimde malesef

  15. Rizeli

    Mart 07, 2019 Perşembe 09:26

    Partileri ayırma yazıcı. Reis ittifak diyor. Ha mhp ha akp.

  16. Vatandaş

    Mart 07, 2019 Perşembe 08:51

    Sorun olmasına gerek yok.mhp de bizden akp de.bence ayirmayin siz.mhp ninde sitili var.mhp secilince hizmet gelmeyecek diye bişey yok.paşa paşa gelir siz istemesenizde. Reis ve Bahçeli bizim.onlar ne derse olur.

  17. mehmet

    Mart 07, 2019 Perşembe 08:33

    Çayeli nin hangi sorununu bu güne kadar hallettiniz sayın bakan? bundan sonra yanımıza gelmeyin diyorsunuz.(eğer kendi adayınız seçilmezse) her seçim öncesi adaylarınız bol keseden vaatlerini sıralıyor.seçim geçince unutuluyor. dağları ve denizleri aşıp ülkemize gelen doğalgaz ı 10 yıldır Rize den Çayeli ne getiremediniz.Her seçim öncesi yeni yerine taşıyacağız dediğiniz otogar halen yerinde.dolduracağız planları hazır dediğiniz liman içi ne oldu?Ya trafik sorunu?çözmek için ne yaptı belediye başkanlarınız?15 yılda ne kadar inşaat ruhsatı verdi başkanlarınız?bu inşaatların kaç tanesinden otopark yapması isten di?

  18. HÜLYA YIL

    Mart 07, 2019 Perşembe 08:00

    eee bu millet koyun gibi

  19. Tanzimauto

    Mart 06, 2019 Çarşamba 23:00

    Anlatmaya gerek yok görüyoruz ki nasıl bir siyasi politika izleniyor ülkemizde.Rabbim hak yiyen mazluma karşı gelen herkesi bildiği gibi yapsın inşallah.

  20. Tnhn53

    Mart 06, 2019 Çarşamba 22:35

    Hayatı efendi emri vaki konuşabiliyorsun Bu millet koyun değil aliştniz ceketi koysak alırıza bu sefer halk uyandı bide siz koyun olun

  21. Arif

    Mart 06, 2019 Çarşamba 18:19

    Boyle buyurdi Senozli.

* İşaretli tüm alanları doldurunuz.